onsdag, november 30, 2005

Nu är det bekräftat

Hannah är mest känd av oss.

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Roligast är att alla kommentarer är så skönt snälla.
Heja Hannah, alla gillar dig! Inte bara jag… :)

30 november, 2005 15:24  
Blogger Sporty Spice said...

Först skrev de om dig som "kundtidningskvinnan", sedan när du blev "nyhetschef" och nu det här. Jag vill ha din autograf nästa gång vi ses. Du är bäst och jag är så stolt över dig att jag tror att jag spricker!!!
Kul kommentar om att du och Sakke skulle vara ett par. *ASG*

Massor av Petra Pussar ... smack, smack, smack!

30 november, 2005 19:03  
Blogger Hannah said...

Tack alla snälla. Jag rodnar. Kan ni tänka er att Ebba mailade och grattade :) och att Niklas skriver om mig på sin blog http://politikerbloggen.blogspot.com/

Man kan säga att jag var i behov av lite positiva vibbar. Tack igen.

30 november, 2005 19:59  

Skicka en kommentar

<< Home