tisdag, augusti 23, 2005

Jag kan inte blogga på jobbet

Jag har försökt men det funkar inte. Det kommer upp kinesiska tecken och är allmänt besvärligt. Antingen har arbetsgivaren satt in en bugg i min mac os 10 eller så gör jag fel. Men det är bara bra för arbetsron. Således bloggar jag endast hemifrån.

Bra i veckan som gick:
1. Pontus by the sea serverar Sidecars i baren. Bra mat också.
2. Strand Hotel har bästa brunchen! Fast då har vi inte testat alla ännu...
3. Ännu en lyckad blocketförsäljning. Carl-servisen gick - utan att pruta en krona! :)

Bra i denna vecka (I hope):
1. Magnus Laupa visar bilder och Attention firar nytt nummer med mingel på onsdag.
2. NK har fet modevisning med "kändismingel" på torsdag kväll. (Hard work...)
3. Soundtrack of our lives gör en av få spelningar på Grönan på fredag.

Och så kanske man ska på kräftskiva? :)