måndag, oktober 03, 2005

Jävla London

Jag är helt slut. Kom hem inatt efter en helvetesfärd från London. Började med att tågen var inställda från Hadley Wood.
Så vi kollade tunnelbanan. Som också var inställd. Så vi tog en replacementbuss. Den var 15 min sen och efter ytterligare 20 vände sig chauffören om och frågade efter vägen. Den kom fram efter en dryg timma, 40 min sen och vi hade missat 2 tåg.

Nästa tåg kom i alla fall i tid. Men när vi skulle byta till tunnelbana vid King´s Cross (det är en lång och krånglig resa även annars) så hade de ställt in linjen som går till Paddington. Och eftersom så mycket var inställt gick det inte att få en taxi. Så vi var tvungna att åka runt halva stan för att ta oss till Heathrow Express.

Marc hann precis till sitt plan. Mitt var försenat.

Ibland hatar jag London. Jag skrek på en tunnelbanearbetare och Marc blev arg på mig.

1 Comments:

Blogger sannan said...

Stackars dej... fast själv önskar jag att jag fick åka till London ibland. Men jag är rätt glad att inte min man bor där...

03 oktober, 2005 15:59  

Skicka en kommentar

<< Home