fredag, januari 13, 2006

Kuk, snopp, pillevipp

Nej, jag har inte fått tourettes. Jag har läst Expressen idag.
Robert Börjesson har skrivit en helt underbar historia om Jonah, som har världens längsta snopp.

Men som den undersökande journalist jag är har jag en del frågor.
• Mättes den i erigerat eller slakt tillstånd?
• Vem mätte? Kan vi lita på den personen?
• Hur vet de att Jude Laws snopp är 5 centimeter? Och ännu mer konstigt: hur vet de att George Clooneys är 20,3 centimeter? Vem har koll på snoppmillimetrarna?
• Hur är kvinnor skapta som tycker det är kul att ha sex med 34 centimeter?
• Var inte John Holmes större?

4 Comments:

Blogger Måns said...

Enligt wikipedia så hade John Holmes en 32 cm lång penis.
Slagen med två cm, alltså.
Men bilden på expressen.se är bisarrt dåligt beskuren.
I papperstidningen står Jonah i ett par sköna tajts...

13 januari, 2006 15:33  
Blogger malin said...

Titta på Expressen.ses startsida. Där har de beskurit grymt bra.

Enligt Getingen var Holmes bara 25 komma nånting. Tyckte att det lät litet.

13 januari, 2006 16:46  
Blogger Hannah said...

Det roligaste med allt detta är att en lång penis vad det som krävdes för att Måns för första gången skulle kommentera på den här bloggen.

Hahaha.

14 januari, 2006 00:05  
Blogger Sporty Spice said...

Ni har gemensamma intressen ser jag! =)

14 januari, 2006 11:47  

Skicka en kommentar

<< Home