tisdag, december 27, 2005

Bra saker



Alla hajpar Franz Ferdinand. Och jag med. "You could have it so much better" får mig att känna mig entusiastisk. Här kommer en patetisk confession. Långt upp i 20-års åldern har jag varit tämligen övertygad om att jag skulle bli rockstjärna. Inte helt olik Nina Persson i någon cool outfit.

Franz Ferdinand får mig att känna så igen. (Ta't lugnt - jag ska inte söka till "Idol")Jag blir bara så glad. Jag tänker svarta tangoskor, pennkjol, väst och kolsvart page. Très Ines de la Fressange.

Hahaha. (rodnar lite här.)

Annars var tomten som sagt snäll och Veronica Mars var över förväntan. Jag hann också klämma in repriserna av "Greys anatomy". Mycket bra. Sandra Oh från "Sideways" är med och är grym.

Just nu är Madonna förvånansvärt avslappnad i den där Åkerlundfilmen.

Var tomten snälla mot er?

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Tomten i Smedjebacken var mest snäll mot de små barn som redan finns bland oss. Tomten i Stockholm, som jag träffade i måndags hemma hos N:s föräldrar, var betydligt generösare mot mig. Jag fick massor av bra saker, lergryta, screentryckargrejer, kläder, pengar, tofflor…

Så när får vi se Hannah i pennkjol, väst och kolsvart page?

28 december, 2005 11:40  
Blogger Hannah said...

Tja, pennkjol gör sig nog bäst i strl 38 och där är jag inte riktigt än om man säger så...

Och när får man se en cool fia-t-shirt?

28 december, 2005 19:09  
Blogger malin said...

Jag fick 2 klockor (en från mamma och pappa och en från Marc) en bok (nånting om att hitta kärleken på äldre dar från pappa, tror inte det var en pik), en Krispy Creme-t-shirt från Marc, tv-spel från min bror, en teckning och ett gipsverk från mitt kusinbarn och handdukar från farmor och farfar. Och världens bästa sushibok från Marc. Och säkert en del saker jag glömt. Återkommer.

04 januari, 2006 12:11  

Skicka en kommentar

<< Home