lördag, januari 21, 2006

Total Fat 0 g













Detta är Jelly Bellys högkvarter i Fairfield. Här tillverkas Jelly Beans.

Vissa av dem är alldeles underbara - Caramel Corn, Cappuccino, French Vanilla. Men vissa smakar så vidrigt att jag inte fattar att någon har suttit i den där fabriken och tänkt ut dem; A&W Rootbeer, Sizzling Cinnamon, Pink Grapefruit. Blääää. Det krullar sig i gommen.

Och att amerikanerna är den största tillverkarna av artificiella smaker och lukter gör ju att man blir lite skeptisk.

Men jag tänker fortsätta äta de goda.

That's living on the edge.

4 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Jag tycker att smakerna Buttered Popcorn, Jalapeño och Toasted Marshmallow låter suspekta.

Och som du sa: 0 gram fett. Men
1 gram kolhydrat = 4 kcal/böna.

22 januari, 2006 10:39  
Blogger malin said...

Du dissar två av mina favvissmaker! Sizzling cinnamon och Pink grapefruit. Vet inte om jag litar på dig nå mer

22 januari, 2006 22:37  
Blogger Sofia said...

Jag förstår inte hur ni kan tycka att Jelly Beans ens är goda när det finns Skittles…

23 januari, 2006 11:00  
Blogger Sporty Spice said...

Kan man köpa Jelly Beans i Sthlm?
Blev supersugen nu bara för det!!!

23 januari, 2006 18:50  

Skicka en kommentar

<< Home