onsdag, mars 29, 2006

Malins helg i Stockholm

Förutom en trevlig middag med Sofia fredag och en mycket trevlig fika hos Sofia lördag (tack för lånet av bilen) så har jag bara gjort en sak i helgen.

Jag har målat om i mitt vardagsrum. Vilket innebär att jag nu ser ut som om jag har vita fläck-sjukan. Jag hade bara målat i några minuter när koncentration brast lite och jag råkade dippa färgtråget rakt ner i urringningen. Sen dess har det bara gått nedför. Och jag har fortfarande en vägg kvar.

På den ljusa sidan så har jag sålt mina 3 Billy-bokhyllor. Tror jag. Karln kommer hämtar dem idag.

2 Comments:

Blogger Sofia said...

Åh, måla som är sååå kul!
Förarbetet suger, men själva målandet tycker jag är superskoj. Hade jag inte varit så gravid hade jag nästan blivit lite sur för att du inte fråga mig om hjälp ;)

Och varsågod för lånet av bilen!
Jag kan meddela att jag inte gick vilse på vägen hem från Fredells utan tog en avstickare ner till Tygvaruhuset för att leta tyger till det lapptäcke min mamma tänker sig sy åt bebben. Det tog sin lilla tid kan jag säga…
Men nu har jag, efter ytterligare ett besök på en annan tygaffär, hittat fem tyger som jag tycker funkar ihop. Pust!

29 mars, 2006 17:32  
Blogger malin said...

Och jag har blivit av med mina Billy och fått 600 spänn. Känns bra!

Och nästa gång jag ska måla, när du ploppat ur bebben får du jättegärna komma och måla så mycket du vill. Jag har både en hall och ett sovrum kvar...

29 mars, 2006 17:42  

Skicka en kommentar

<< Home