onsdag, april 12, 2006

Big belly Boström - Varning för naken gravidmage!


Nicklas och jag gick just igenom den bildserie vi tagit på den växande magen och det är helt absurt hur stor den är nu. Är tvungen att dela med mig av bilderna.
OBS! varning för naken gravidmage utfärdas!

Bild 1 är från v 16 och bild 2 tog vi i veckan. Märker att mina armar tjockat på sig lite också… hmmm

ps. har haft en massa sammandragningar som känts som begynnande värkar under natten och har hunnit stressa upp mig själv med att bebben är på väg (är mest bekymrad över att jag inte packat "väskan" och att bebben fortfarande inte har någon säng att sova i). Men vi ska till MVC i dag så då får jag fråga vad sjutton som händer egentligen… uppdaterar er sen!

2 Comments:

Blogger Andrea said...

Du, det var ingen dålig kula! Men jag kan inte se någon särskild förfetning av armarna? Det är nog bara du som ser.

12 april, 2006 14:26  
Blogger Hannah said...

Jag vet bara att jag gärna ser lika fräsch ut som du gör just nu. Graviditeten klär dig verkligen!

16 april, 2006 14:05  

Skicka en kommentar

<< Home