måndag, oktober 10, 2005

You're the inspiration


Jag ska köpa likadan bh som Sofia köpte på Victorias secret när hon var i New York. Hon var där 1 vecka och besökte olika tidningar och fick inspiration. Om en vecka gör jag samma sak. Dessutom ser din hylla helt grym ut i den där bh:n.

Från 1 november gör jag en Malin. Jag blir chef. (Jo. Nu är det offentligt.) Förra året gjorde jag en annan Malin när jag provade att chefa över nyheterna. Och du trodde på mig hela tiden.

Andrea inspirerade mig till min resa down under. Och till en massa matupplevelser. Min första sushi var med Andrea. Kommer aldrig att glömma det.

Sanna har fått mig att våga tro på mig själv. Och nu har jag också fattat att stövlar är coolt. Och cava i låga glas, airport, ambulanser och att det är okej att göra som man vill. Och att man ska lyssna på magen. Tack för det.

Tänk vad TRÅKIGT jag hade haft om jag inte mött er. Och härmat er.

Tack för all inspiration.

4 Comments:

Blogger Andrea said...

Jag kommer inte ens själv ihåg denna sushi! Du måste berätta mer.

Min första sushi var i sällskap med Hans Shimoda... Så du är sushi-svåger med honom, H.

Min word verification: gorgkuf....

11 oktober, 2005 11:32  
Blogger Hannah said...

Typ min första vecka på Söndag. Januari 2000. Vi köpte på ICA Globen och satt vid den höga baren på 6:an. Jag var lite nervös och vågade aldrig erkänna för dig att det var min första. Jag tyckte inte särskilt mycket om det. Men det kan man ju fatta med Ica Globen...

11 oktober, 2005 12:44  
Blogger Sofia said...

Jag och hyllan är stolta och glada över att ha inspirerat till sådana storverk ;)

11 oktober, 2005 13:02  
Blogger Hannah said...

Haha! Jag är sushi-svåger med Hans Shimoda. Haha. Mitt liv blir bara bättre och bättre.

Sofia: Jag lär härma dig mer. Efter Skåne, Paris och New York lär det väl bli Renault, större lägenhet och ...

11 oktober, 2005 13:52  

Skicka en kommentar

<< Home