fredag, december 09, 2005

kräk i behån

Jamen,
hur blev det nudå - finns det någon reseblogg från de där läbbiga ledighetspersonerna på andra sidan jorden? Har inte riktigt koll på läget, men det kanske nån annan har?

Och så: ett köptips. Dags att satsa på lättvättade behåar, så här i Sofias väntartider. Hälsade nämligen på en skrikig liten tvåmånaders tjej igår, och hon passade på att kräkas mitt i min urringning. Visst är det praktiskt, tyckte mamman, när det fångas i behån är det lätt att torka upp...
Jahaja. Föredrar visserligen att ha andra saker i min behå, men okejdå: Sofia, din unge får också kräkas i min behå om den vill det. Jag kommer att gilla den ändå.

2 Comments:

Blogger Hannah said...

http://onibangkok.blogspot.com/

Där kan du läsa om hur A inte vill slösa pengar och hur M redan börjat shoppa. Haha!

09 december, 2005 11:59  
Blogger Andrea said...

kan meddela att M idag har kopt ett par shorts, en skjorta (topp alltsa) och bestallt ett par glasogon... Jag har sovit och kopt en bit ananas.

09 december, 2005 12:30  

Skicka en kommentar

<< Home