tisdag, januari 24, 2006

Silly season












Onsdag: Åke Ortmark delar ut pris på Nöjesguidens Stockholmsfest. Coolt. TV8 visste vad de gjorde när de värvade Virtanen. Mycket buzz. Dessutom: The Slaves och The Kid live.





















Torsdag: Tidningen Stureplan listar de 100 mäktigaste på Stureplan. Mycket talar för att det är Madde som är etta och hon lär ju inte dyka upp för att ta emot något pris men lite skumpa kan de allt få bjuda på.

Det är så mycket mingel nu så man blir ju helt vimmelkantig. Hur många listor och utmärkelser kan det finnas behov för - egentligen? Och vem vill hänka på "123 Mäktigaste kvinnorna i näringslivet" den 19 feb?

Nu är det bara Guldbaggen, Gaygalan, Grammis, Oscarsnomineringarna, Manifest och ELLE-galan kvar...

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Råkar veta att en viss moderedaktör på en viss kändisbilaga där jag jobbar hamnade på andra plats på Stureplans lista…
Så du kan ju säga hej från mig om du går dit ;)

25 januari, 2006 16:06  
Blogger malin said...

Du lever ett sånt glamoröst liv, Hannah. Jämfört med dig är vi ju andra trista små gråsuggor.

Jag kan tänka mig hänkt till de 123. Om inte platsen redan är fylld. För att se om jag inte kan få lite glamourfaktor i alla fall.

25 januari, 2006 16:48  
Blogger Hannah said...

Bra. Då följer du med mig, Malin. Roligt!

25 januari, 2006 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home