torsdag, april 13, 2006

Bye, bye



Imorgon ger jag mig av på det här årets rundresa i Europa. Landar i London imorgon vid lunch, M kommer dit från San Francisco lördag lunch, söndag kväll far vi till Aberdeen, nästnästa torsdag tillbaka till London för att på fredag morgon bege oss till Cypern, tillbaka till London tisdag kväll och onsdag förmiddag landar jag i Stockholm igen.

Ska ägna kvällen åt att packa. Det blir inte lätt. Runt midnatt kommer bror med familj som ska bo i min lägenhet när jag är borta.
Så det blir en lång dag.

Bilderna föreställer: Larnaca, huvudgatan i Aberdeen och Hadley Wood station.

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Vad blev det för klänning till bröllopet till slut?
Bild önskas!

15 april, 2006 09:50  
Blogger Hannah said...

Ha det så roligt! Särskilt på bröllopet.

16 april, 2006 14:01  
Blogger malin said...

Jag hittade en klänning på Zara i London. De hade fått in massa snyggt sen jag var där sist. När M kommer hem ska han få ta en bild.

Annars hade jag en trist backup-plan mer från Sverige.

Och jag ska ha min nya fina röda jacka från HM. Jag kommer se ut som en 50-talsdröm.

18 april, 2006 11:45  

Skicka en kommentar

<< Home