torsdag, augusti 10, 2006

Internet

Efter 5 dagar funkar vårt internet igen. Tydligen har det varit strul i hela Hammarby Sjöstad. Säkert någon som grävt sönder en kabel. Men tänk - i går hade jag nästan lite abstinens. Jag ville ju läsa alla bloggar jag brukar. Skönt att allt är i ordning igen.

I helgen hade jag och Malin och Sanna en synnerligen lyckad kryssning till Helsinki. Bra mat på båten, strålande solsken i Helsinki, god lunch med Annika M, härliga bubblande viner på soldeck. Kul!

Denna veckan har annars handlat om att kolla på EM, sortera, rensa ut saker, äta havregrynsgröt och detoxa mig från socker - Måns råkade ju vinna 2 kilo schweizernöt i början av min semester (tänk 20 stycken 100 grams) och tja, jag har haft lite svårt att låta bli dem. Dessutom dessertbuffé på Silja Symphony och ännu mer choklad (Fazers blåa som jag älskar).

Annars:
Jag har beställt möbler från Ikea - förvaringssådana. Jag har klippt mig i en ny fräsig frisyr. Jag har druckit vin med Sanna och Måns. Jag har hittat ett par Cheap Monday-jeans som passar utmärkt. Malin - man ser inte alls ut som en morot i de jag hittade. Svarta och snygga och drar in på rätt ställen. :) Jag har bytt elbolag till God El.

Nu ska jag dricka öl med Måns på Göteborg och sen väntar thaibåten. Semester e allt gött.

2 Comments:

Blogger malin said...

Kom ni till Thaibåten? Jag var där med Eva K igår. Men vi kom tidigt och gick redan vid 20 nånting.

11 augusti, 2006 09:29  
Blogger Hannah said...

Nej, det var knökfullt och massa väntetid. Vi gick till Metro och testade deras nya meny. Gött! Och drack massa vin. Men du - gå in på weekdays och kolla in jeansen, Malin. Grymma!

11 augusti, 2006 10:25  

Skicka en kommentar

<< Home