lördag, september 16, 2006

Arrrghhhhh

Jag blir galen på den usla interninformationen på företaget där jag är anställd.
Är man inte på plats och kan gå på alla informationsmöten som de kallar till i tid och otid, så ska man heller inte ha någon koll på vad som händer inom företaget. Det verkar i alla fall vara kontentan. Och mejlar man Olof B, informationschef (my ass), och frågar vad som egentligen tagits upp på mötet så får man bara ett raljant svar.

I fredags hade man informationsmöte om nya gratistidningen .SE, TROR jag, för jag har ju inte fått veta vad sjutton mötet handlade om, jag var ju, Gud förbjude, inte PÅ PLATS.
Men jag tror att det var det det handlade om, för det står på Resumé att AB hade presskonferens om det i fredags.
Är det så interninformations ska gå till, att man ska läsa sig till saker på Resumé?
Jag blir så arg.
Och, ja, jag har mejlat AG och klagat. CC:ade Olof B också, och Marica F-G.
Och så spyr jag lite allmän galla här.

Arrgghghhhhhhhhh!
Det är just sånt här som gör att man kanske inte vill komma tillbaka och jobba när föräldraledigheten börjar komma till sitt slut...