lördag, september 02, 2006

These vagabond shoes















Bara 5 veckor kvar tills jag tar med mig min skatt till stora stan. Pappa var där i helgen och han bodde på ett Hilton i down town med utsikt över Ground Zero. Efter en båttur till Staten Island traskade han sen ända därifrån upp för hela Broadway till Central Park. Jag orkar inte ens räkna hur många kvarter det är. Men det är minst 6-7 kilometer. Efter det traskade han runt i parken, tog 5:th avenue söderut, gjorde en avstickare 8 kvarter österut till FN-högkvarteret och fortsatte söderut tillbaka till Chruch street. "Jag lade mig i badet sen, det kändes i benen." No kidding.

Sporty och hennes C ska på dubbeldejt med mig och Måns när vi är där. Det blir baseball på Yankee Stadium i Bronx. Sen middag och drinkar. So nice!

1 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Yepp, yepp, yepp!

04 september, 2006 11:34  

Skicka en kommentar

<< Home