torsdag, september 21, 2006

I-landsproblem

I går var jag på TV4:s stora fest. 750 pers kring massa runda bord på Cirkus. Champagne, 3-rätters, vin i överflöd, Lena Ph, Orup och Lisa Miskovsky som underhållning. Sen dans och fri bar. Kul! Vad de firade? Att det går bra och att de har en ny grafisk profil. Bakis i dag.

Så det var med lite tunga steg jag gick till nya lyxbutiken TLC i kväll. Champagne, supersmarriga snittar med Karin. Hon var också bakis så vi tog det soft. Klämde på Alexander McQueens dödskalleblus i siden, Zac Posens kashmirkappa och Allesandro Dell'Aquas satingklänningar. Mycket lyx i en våning på plan 2.

Men fy fan vad trött jag är på mingel. Jag är trött på champagne. (Jag ÄLSKAR ju verkligen Taittinger - vad har hänt? Jag måste vara sjuk.) Jag är trött på alla kändisar som man ser på varenda ställe. Jag är trött på leende värdinnor som plockar undan ens skräp. Jag är trött på att behöva tänka på vad jag ska ha på mig.

Jag skulle vilja vara långledig och skrota runt i mys-byxor, strunta i att plocka ögonbrynen, inte läsa tidningar, inte se på tv och inte hänga med i nyhetsflödet. Bara stänga av.

Nä. Nu måste jag sluta. Måste ringa och rösta på Johan i "Idol"!

1 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Du får komma iklädd mysbyxor om du vill imorgon. Och du slipper Taittinger, här blire sprit. =)

22 september, 2006 10:41  

Skicka en kommentar

<< Home