söndag, oktober 29, 2006

Massah

Jag har gjort det en gång förut, bytt från Mac till Pc. Det var lika jobbigt då, men då hade jag ett helt kontor bakom ryggen att rådfråga och hämta stöd ifrån. Nu gäller det att stå ut på egen hand, för vissa admingränssnitt funkar helt enkelt bara till hälften i min gulliga lilla mac. Än så länge går det dåligt. Blir helt svettig bara av att öppna rätt mappar eftersom ingenting hamnar där jag vill. Allting dyker ner och lägger sig i självarrangerade strukturer istället för direkt på skrivbordet där jag tror att jag sparar allt. Väldigt förvirrande.

2 Comments:

Blogger Sofia said...

Det är därför jag aldrig gillar PC. Jag fattar inte hur de fungerar. Iofs är ju nya mac-systemen nästan lika förvirrande och det har jag ju lyckats lära mig (efter att ha sparat allt på skrivbordet i 2 år...)

01 november, 2006 10:56  
Blogger sannan said...

Hmmm. Sparar fortfarande allt på skrivbordet... kanske dags för en uppdatering av mitt sparsystem...

01 november, 2006 15:20  

Skicka en kommentar

<< Home