tisdag, december 26, 2006

Julklapparna

Jag visste det redan men jag har världens bästa pojkvän. Årets julklappar betydde två stora höjdpunkter: Ett assnyggt armband med matta och platta, fyrkantiga nitar på svart läder. Nitar kommer stort i vår och kolla här hur snyggt man kan matcha nitar.

Den där natten jag landade flera timmar sent från LA och fick traska runt och leta hotell i Gamla Stan och till slut hamnade på Reisen, hände en bra sak. Jag upptäckte Molton Brown. Underbara produkter som man blir ren, mjuk och glad av. Och de stod på min önskelista.

Nu lovar jag att vara snäll resten av året.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Armbandet låter ju assnajdigt! Nu kan du ju gå omkring på stan och sjunga Noice gamla slagdänga "svart läder, skinnkläder, sylvassa klackar å kedjor".

28 december, 2006 00:13  

Skicka en kommentar

<< Home