onsdag, november 15, 2006

Utflykt Vingåker

Hillevi och jag var till Katrineholm igår med bilen och passade samtidigt på att tqa en tripp till den omtalade outleten i Vingåker.
Och den var grym.
Men det var mest herrkläder.
Det bästa på damavdelningen var kostymerna, jeansen och sportkläderna. Men det fanns också klockor, skinnjackor, skärp, skor, lite dyra barnkläder och som sagt massor, massor av herrkläder.
Märken: Tiger, Filippa K (klart bättre på herr än dam som bara var trista toppar i fula färger), Acne, We, Swe etc.
Jag kom hem med en mörkblå dunjacka från Nike för 750:- samt ett grymt Tigerskärp i leopardmönster för 299:-.

Outleten låg ca 200 meter från tågstationen, så det slog mig att det kanske skulle kunna vara en schyst tågutflykt att göra, bara tjejerna, någon gång. För att åka bil dit tog alldels för lång tid för att vara skoj...
Vad säger ni? Utflykt Vingåker?

2 Comments:

Blogger Hannah said...

Jag vill! Men Måns vill också. Snälla, kan inte han få följa med?

16 november, 2006 11:18  
Blogger malin said...

Jag är med. Let´s go!

17 november, 2006 14:29  

Skicka en kommentar

<< Home