torsdag, januari 11, 2007

Aberdeen – Aberdoom

Vi hade en bra vecka i A-deen, förresten.
Ljuvligt väder i helgen och långa promenader, bland annat på stranden i Balmeddie som ni ser här till vänster. Annars var vi och tittatde på fåglar i Montrose (så där kul tyckte både jag o M), besök på Matalan (jag fyndade en fin träelefant för bara £5), bio (Happy feet, bara så där, lite för sentimental för mig), trevlig thaimiddag och Guardian och långa sovmornar. Och en hel del jobb.

Se fler bilder från Skottland här.

Och glömde nästan – det finns ju lite bilder från nyår också. Titta här.

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Kul att se bilderna från nyår! Vilket drag det blev när vi gått :)
Jag fick prova Singstar när jag var i Smedjebacken, Rebecca hade fått det i julklapp. What can I tell you, jag sög.

13 januari, 2007 11:15  

Skicka en kommentar

<< Home