onsdag, mars 28, 2007

Split

Nu har jag nästan kommit över den jobbiga semestern i New York. I dag tog jag igen lite shopping och köpte jeans och ett par supersöta svarta brogue-skor (som en herrsko med sömmar uppe på). Jag känner mig lite mer som en människa nu.

Helgen före New York var jag ju i Split, Kroatien och det var ju HELT underbart. Metros Londonkontor hade bokat in oss på ett 5-stjärnigt hotell en bit utanför själva centrum, men det var det värt. Utsikten från mitt rum var helt hänförande. Hela helgen hade vi dessutom förstklassig hjälp av Metros distributionschef som visade runt oss, hämtade, lämnade, hjälpte till att bära kläder och väskor och hjälpte till att hålla ljusreflektorer. God mat, trevligt bemötande från alla, en docksöt och superproffsig fotomodell och ett helt och hållet smärtfritt arbete. Kolla in bilderna här.

Modetemat gick i tidningen i dag, men här finns bilderna.

2 Comments:

Blogger Sofia said...

Gud så härligt det ser ut!
Det kanske får bli Kroatien nästa år, när lillbuset är lite större.

Din kollega som ligger bredvid dig och solar har dessutom en grymt snygg kjol på sig. Kan man luska ut var den är köpt tro?

Ska bli spännande att se jobbet i tryck. Säg till när det blir så får jag leta reda på en tidning!

28 mars, 2007 20:38  
Anonymous Anonym said...

Vad jättefint det blev i tidningen. Bra jobbat! Läste om hemskahemskahemska tiden innan hemfärd i NYC, förstår verkligen att det aldrig mer blir ett amerikanskt flygbolag igen. Ajabaja på dem och STOR kram till dig.

29 mars, 2007 06:59  

Skicka en kommentar

<< Home