fredag, april 13, 2007

Jag klarar inte mer nu

Nu har jag i 2 dagar försökt att lägga in bilder och text på Tradera för att bli av med en massa skönhetsprodukter som jag aldrig öppnat. Men det funkar inte! Och krångligt som fan är det. I dag var bilderna för stora. Jag ids fan inte göra om bilderna. Och i går sket jag i Tradera och lade in grejerna på Blocket istället - mycket lättare - men de godkänner inte skönhetsprodukter. Arghaarr!

Jag tänkte istället ha en loppis hemma någon dag. Jag mailar inbjudan!

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Varför tar du inte kontakt med Malins kompis Malin, som är en Tradera-expert. Hon kan säkert hjälpa dig att sälja grejerna till mesta möjliga pris.

Annars kommer jag ju förstås gärna på loppis ;)

16 april, 2007 11:35  

Skicka en kommentar

<< Home