måndag, december 03, 2007

Tillgänglig

Jag kommer vara i Stockholm:
• Nu till 12 dec (nästa vecka tänkte jag ta rätt mycket ledigt på dagtid).
• 17 dec-19 dec.
• 27 dec-29 dec (med M).

Jag räknar med att ni allihop ser till att maximera er tid med mig. Ska jag vara ärlig så kräver jag det, för jag kommer sakna er allihopa så mycket.

Om inte annars hoppas jag ni kommer över på söndag. Förutom något att äta och dricka får man välja bland böcker, köksprylar och annat som jag lämnar kvar. En tålig krukväxt, någon?

2 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Jag hänger inte riktigt med i snacket här borta i USA. Ska du flytta?

05 december, 2007 12:56  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag undrar också! Ska du byta liv? Har du sagt upp dig? Flyttar du till England? Vill veta! kram, Kicki N

05 december, 2007 19:19  

Skicka en kommentar

<< Home