onsdag, november 14, 2007

Intet nytt...

Det kommer ingen bebis än. Nu har jag varit ledig i 4 veckor men jag har ingalunda varit osysselsatt. I väntan på den lilla grodan rensade jag i går ut:

6 väskor
3 kavajer
7 par skor
2 kjolar
otaliga topar, blusar, tröjor, linnen - sammanlagt 8 påsar.

Sedan tidigare:
2 påsar med halvtomma burkar och flaskor med gammal hudlotion, nagellack, armband, solskyddsstift och annat grejs från badrummet. 2 påsar gamla sängkläder. 1 påse med gamla icke längre fungerande pennor, gamla block, inaktuella pensionspapper och annat gammalt från "kontoret". Och i förrådet har jag sorterat bort 4 bananlådor med gammalt skräp, lampor, resväskor och annat kul. (På kuppen upptäckte jag att Måns äger 4 regnställ - "Du får inte slänga något!") Från bokhyllan åkte 2 papperspåsar med böcker.

I morgon väntar dukar, handdukar, diskhanddukar på en seriös granskning. Och CD-pelaren ska gås igenom. Härliga tider!