onsdag, augusti 31, 2005

Jag vill adoptera Seth Cohen


Måns has created a monster. I söndags: 6 timmar "OC". I går tisdag: 6 timmar "OC". Nu har jag sett första säsongen. Och jag vill adoptera Seth.

Annars noterar jag att minglet för årets Konstkatalog var för stort, tråkigt och obegripligt.

Jag noterar också att Malin vill följa med mig till New York till våren. Hurra! Och jag är böjd att hålla med Malin; Markus är en toppenkille.

Och om ni irrar omkring helt vilse i den stora fantastiska världen av glass - Ben & Jerrys Phish Food är det som makes me tick.

5 Comments:

Blogger malin said...

Enda orsaken till att du tycker bäst om Phish food är för att du inte testat Halfbaked.
Hälften är vaniljglass med cookiedough och andra chokladglass med brownie.
Yummie!

01 september, 2005 10:00  
Blogger Hannah said...

Har du noterat att det bara blir du och jag till NYC? Då kan vi väl lika gärna ta med våra pojkvänner?

01 september, 2005 10:28  
Blogger malin said...

Vi har hela livet att åka till NY med våra män. Men det här kan vara vår sista chans att göra en riktigt kul tjejresa.
Så kom igen ni andra. NY i vår!

01 september, 2005 10:45  
Blogger Andrea said...

Jag skulle gärna utlova att hänka till NY, men kan ju inte vara säker på om jag kan i vår. Har ju inte riktigt samma ordnade livsstil som ni andra... antagligen sitter jag på DN och vickar... men man vet ju aldrig.

05 september, 2005 13:02  
Blogger malin said...

Vi kanske ska välja ett annat resmål som ligger lite närmare. Då behöver vi bara vara borta en helg. Vore bara kul att åka bort med allihopa bara en gång.

Edinburgh? Rom? Prag? Hjularp?

Men så klart allra helst NY.

06 september, 2005 14:26  

Skicka en kommentar

<< Home