onsdag, november 02, 2005

Är det någon som bryr sig?

Tänk vad många tidningar som kommer ut varje dag. Och tänk vad lite folk bryr sig om vad som står i dem. Tänker man så, fattar man att jobbet inte är så jäkla blodigt.

Just nu håller jag på att sätta mig in i allt i mitt nya jobb. Och det är mycket. Det känns som om jag simmar ett stort och ändlöst hav. Men jag vet att jag snart lär mig genvägarna, och att jag faktiskt kan hoppa över ett och annat simtag.

Jag kanske är lite överhopad ett tag. Hav tålamod.

1 Comments:

Blogger malin said...

Blunda och ta ett djupt andetag och tänk: Jag kan flyga, jag kan flyga.

Sen när du öppnar ögonen inser du snabbt att du kanske inte kan flyga, men att jämfört med det är det väldigt enkelt att vara chef.

Ta det lugnt. Du klarar det bra.

03 november, 2005 12:41  

Skicka en kommentar

<< Home