onsdag, januari 25, 2006

Bye, bye brillo

Den 9 februari är det dags. Då ska jag låta farbror doktor stoppa lasern i mina ögon. Sen kommer jag titta upp, klarögd och klarsynt.

Jag har totalt förförts av tanken på att på morgonen slå upp mina små blå (kommer vara mindre blå när jag slutar använda linser) och kunna se med en gång. Tänk att kunna bada utan att skydda ögonen. Det kommer bli som ett helt nytt liv.

OCH NEJ! Jag vill inte höra nåt dåligt. Jag är förbi tvivlarfasen. Nu ska det bli av.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag går och funderar på samma sak. Avskyr att inte kunna se utan glasögon eller linser.
Vad är priset på operationen egentligen?

25 januari, 2006 22:31  
Blogger malin said...

Jag betalar 12 000 per öga. Men det går att få för kanske 10 000.

Så jag har sparat in det om en sådar 10 år eller så.

26 januari, 2006 15:03  
Anonymous Anonym said...

Precis, man tjänar ju faktiskt in det. Värt att överväga..

27 januari, 2006 16:56  

Skicka en kommentar

<< Home