tisdag, april 25, 2006

Spelet





















Natur och Kultur ger nu ut "Spelet" av Niel Strauss. ("The Dirt" mfl) I kväll bjöd de på mingel på spyan med mat och vin. Bland gästerna, idel pop-kulturelit: Sigge Eklund, Mian Lodalen, Unni Drougge, skivbolagesfolk, Daniel "Nyllet" Nyhlén, journalister från kvällisar, dagisar och schlagerartister som Magnus Carlsson och författaren själv så klart. Vi drack oss tispy på vin och fick en fin
goodiebag i form av boken, herrparfym och Backyard Babies nya singel (?).

I morgon ska jag till O-baren och lyssna på ett seminarium signerad författaren. F-n vilket bra pr-arbete.

Boken? Hur man raggar upp skitsnygga fotomodeller och skådisar. Jag ger den till Måns. Han är ju bedårande. I alla fall enligt Kjell Häglund. Like I didn't know.

4 Comments:

Blogger Sofia said...

Så du ska ge en handbok i hur man raggar upp fotomodeller och skådisar till din sambo... coolt! Det hade inte jag vågat ;)

26 april, 2006 09:21  
Blogger Hannah said...

Tja. Living on the edge. :)

26 april, 2006 09:31  
Blogger Måns said...

Som om jag behövde en sån bok... I wrote the book! Hrm.
;-)
Men tack ändå, älskling!

26 april, 2006 12:23  
Blogger sannan said...

Flådig goodiebag. Som tur är ska jag få följa med Hannah (HURRA för att du är så glamourig och generös!) nästa gång. Mina förväntningar på Mangos goodiebag är numera skyhöga. Jag hoppas på sjyssta sommarskor och ett par solglasögon. Minst.

26 april, 2006 20:33  

Skicka en kommentar

<< Home