tisdag, juni 06, 2006

Dagens filmtips

Vaknade kl 09. Bakis som en örn. Gårdagens femkamp på Grönan med efterföljande vin på Kryddhyllan och drink på Gondolen med kollegorna gjorde större väsen av sig än väntat. Och då var jag ändå hemma i sängen före tolv.

Tur för mig att vi har Canal + hemma. Dagen började med "Dirty Dancing 2" feat Diego Luna. Här hade jag tänkt att ladda upp en bild. Han är söt. Hemskt söt. Efter den och ett par Ipren, "Oceans 12". Minns ni Johan Viderberg och Mini Andéns insatser? Sen hyrde vi Woody Allens svårt hajpade "Match Point". Sure. Bra. Men Jonathan Rhys Meyers funkar inte för mig. Nä. Desto roligare var det att se "Greys anatomy". Haha. Dr Asshole visade sitt rätta tryne igen.

Jaha. Så var det arbete igen då. Ska sommarfesta på OTW:s veranda på torsdag och sen är det snart helg!

2 Comments:

Blogger malin said...

Vilket hårt liv du lever ;)

Och visst är det lustigt att ju äldre man blir desto svårare blir det att sova genom bakfyllan. Man vaknar liksom kl 8 med så mycket oro i kroppen att man bara inte kan somna om.
Vad är det med de egentligen?

06 juni, 2006 23:20  
Blogger Hannah said...

Jag vet. Extra jobbigt när Måns ligger bredvid och bara snarkar vidare. Och jag famlar i köket efter vatten, Ipren, hårspänne, trosor, vatten, kaneks en macka, och så kaffe och hörlurarna till tv:n... Suck.

I natt drömde jag att jag hånglade med Diego Luna!

07 juni, 2006 08:54  

Skicka en kommentar

<< Home