tisdag, augusti 15, 2006

Fin klänning?

Jag impulsköpte en klänning från Tiger i helgen. Den kostade 1 400 kr och jag vet inte när jag ska ha den. Men det är inte därför jag funderar på att lämna tillbaka den.

Toppen är hur snygg som helst (ser lite ut som den Roland Mouret-klänning Hannah gillade i ett tidigare inlägg), men klänningen är en 10 centimeter för kort.
Jag skulle såååå gärna vilja att den går nedanför knäet. Har försökt gå runt i den, men känner mig lite besvärad. Så jag borde ju lämna tillbaka den.

Men den toppen är ju så fin ... kan man köpa en klänning för 1 400 och sen klippa av den?

3 Comments:

Blogger Hannah said...

Den är vrålsnygg. Och för 1 400 kr är det ett kap. Kan du tänka dig att förlänga den på något sätt? En söt mjuk volang, kanske?

Men känns det obekvämt ska man lämna tillbaka.


Är det bara topen du är ute efter kan du säkert hitta den på annat sätt.

15 augusti, 2006 12:10  
Blogger malin said...

Jag hade velat ha den precis under knäet, men tajt. Då hade den varit perfekt.

Ni får titta på den på imorgon och säga vad ni tycker. Men det är sant, känns den obekväm kommer jag ju aldrig ha den.

15 augusti, 2006 15:09  
Blogger Sofia said...

Den är grym!
Finns det ingen sömsmån längs ner så du kan förlänga den lite så?

16 augusti, 2006 11:44  

Skicka en kommentar

<< Home