torsdag, september 28, 2006

Jeanskris!

Hilfe!
Jag måste ha ett par nya jeans.
Förutom de svarta (numera grå...) jeansen jag köpte i somras är alla mina jeans alldeles för låååååååååga i midjan och det är inte snyggt, speciellt inte nu när det mesta som är över linningen är löst och slappt i formen.
De ska helst vara ljusa men det är inget måste, medelhöga/höga i midjan, smala i benen så jag kan få ner dem i ett par stövlar om det så behövs men inte långkalsongs-smala, ha schysta bakfickor och inte kosta 1000 spänn.

Några förslag?
Hannah, du är ju internationell modechef, hjälp mig nu i min stund av nöd :)

4 Comments:

Blogger Hannah said...

Alltså. H&M måste vara värt ett besök. Samt närmaste JC med Lee, Levis och Wrangler. Jag tror annars att Acne, Whyred och Replay har jättefina just nu, men de kostar ju över 1 000. Och rätta mig om jag her fel, men Lindex höstkollektion ser fin ut.

28 september, 2006 20:45  
Blogger Sofia said...

Låter ju bra.

Någon som har tid och lust att shoppa jeans med mig och Hillis i helgen?
Nicklas ska ju på Valla och är dessutom lite sjuk, så någon vidare lämplig barnpassare är han inte nu...

29 september, 2006 19:24  
Anonymous Anonym said...

Köp Cheap Monday.

30 september, 2006 23:56  
Blogger Sofia said...

Nä, Cheap Monday är för smala i benen, det är långkalsongsvarning på dem.

Hittade ett par perfekta jeans i dag – på Gina tricot! 500 spänn kostade de bara och satt grymt bra. Dessutom var deras storlekar så stora att jag fick gå ner till en stl 27 :)
Jag kan inte ens komma ihåg när jag hade 27 i jeans.

01 oktober, 2006 20:16  

Skicka en kommentar

<< Home