tisdag, januari 23, 2007

Utrensning

Pust.
Jag har rensat ut i garderoben - äntligen. Jag har gjort det i omgångar tidigare, men en del plagg har på något konstigt, sentimenalt sätt hängt kvar ändå.
Men inte nu längre.
Ut med allt som var för stort, för flare, för lågt i midjan, för KORT i midjan och på alla möjliga sätt FEL. Det blev tre påsar.
Nu ska jag skicka dem till välgörenhet, men först tänkte jag kolla om någon är intresserad av mina gamla kläder. En del är inte använt mer än ett par gånger, till exempel ett par knälånga, puffiga byxor från Gina Tricot som jag köpte när jag var gravid. De är i stl 33.
Hojta till i så fall.

Nu måste jag ta hand om en liten tjej som sitter i gåstolen och är olycklig...

1 Comments:

Blogger malin said...

Jag tittar gärna. Jag har en hög utrensat jag med. Och vi kan ju alltid höra med Linda när hon kommer hem från Chile. Borde vara när som helst nu.

25 januari, 2007 09:20  

Skicka en kommentar

<< Home