fredag, februari 02, 2007

Shoppingdag

I morgon, lördag, ska det ju bli fint väder, och Nicke ska ta lilltrollet, så jag undrar om det är någon som har lust att göra stan med mig?
Jag tänkte shoppa stövlar och bra bastoppar, och kolla in alla nya affärer som jag aldrig hinner in till annars.
Om ni inte har lust att shoppa, eller springa på stan hela dan med mig så nöjer jag mig med fikasällis i fall det passar bättre.
Ring i så fall!

Nu ska jag jaga ett litet troll som börjat ta sig från soffan till bordet, till...you name it.
Just nu står hon och slår en leksak mot vårt glasfönster in till vardagsrummet...suck...

2 Comments:

Blogger malin said...

Jag är på västkusten hos mormor o morfar, så jag kan inte. Börjar känna att jag är borta lite för mycket, suck.

Men på måndag är jag hemma i minst 2 veckor och 4 dagar!

02 februari, 2007 13:36  
Blogger Sofia said...

Härligt! Då måste du komma förbi! Jag har några toppar jag rensat ut som jag tror att du skulle gilla/passa i.

Ja, och jo, vi ses ju om inte annat på onsdag.

02 februari, 2007 15:39  

Skicka en kommentar

<< Home