torsdag, januari 25, 2007

Jag och Dita
















Om jag tvekade att gå på ELLE-galan tidigare i veckan så ändrade jag mig snabbt i dag. Det utlovas show av Dita på Grand. Sååååå coolt.

Annars: I natt trycks "min" tidning. Kul! Men läskigt.
Min nya chef är outad och jag slipper vara hemlig. Skönt. Och kul med ny chef!

På söndag ska jag och Sanna se "Darling". Michelle Meadows heter hon som spelar huvudrollen. Kan bli bra. Häromdagen såg vi "Parfymen". Helt ok. Men boken är MYCKET bättre och MYCKET läskigare.

6 veckor kvar till New York. Nytt roligt inslag på resan: Karin och Mats följer med! Samma flyg och samma hotell. Det kommer att bli grymt.

2 Comments:

Blogger Hannah said...

Sanna! Bio var visst nästa söndag, den fjärde feb. Sorry! /Hannah

27 januari, 2007 12:46  
Blogger Hannah said...

By the way. När jag i dag försökte logga in så tycker blogger att jag måste skaffa ett google-account före jag överhuvudet kan ta mig in. Så Malin, det verkar som om att du måste uppgradera hela bloggen. Nya tider tydligen...

27 januari, 2007 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home