onsdag, april 25, 2007

Middagen

Vet inte om alla har fått mailet men onsdag den 9 maj är det middag. Plats: hemligt! Återkommer. I övrigt håller jag med Fia. Första onsdagen i månaden är ju det vi bestämde från början, men att jag frångår regeln denna gång är för att det är en kort arbetsvecka då och jag troligen måste jobba över.

Annars åker jag och Måns till Vänersborg i helgen för att hälsa på släkten. Annat nytt: jag har tagit bort en leverfläck på kinden och har nu ett stort brunt plåster på kinden. Alla frågar vad jag har gjort och flera har frågat om jag har fått en stämpel på kinden (?!)

Bäst just nu: "Friday night lights", amerikansk dramaserie om livet i Dillon, Texas och stadens fotbollslag. Suverän serie som börjar i kanal 5 senare i maj. Häromdagen telefonintervjuade jag seriens snygga bad guy. Mums! Taylor Kitsch heter han om ni vill bildgoogla. :)

Vi ses hos Hillis näst nästa helg dårå, om inte förr.

PS. Jag och Måns ska se Beastie Boys på Grönan den 4 juli. Någon som vill hänka?

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Bokat!
Middagen alltså.
Beastie Boys hoppar jag nog över, jag ska ju gå och se Justin i juli :)

26 april, 2007 20:34  

Skicka en kommentar

<< Home