tisdag, april 17, 2007

Tack!

I går passade jag på att utnyttja min present från er, presentkortet på Stockholm Day Spa.
Jag gjorde en cirkulationsökande kroppsbehandling.
Sååå skönt.
Först fick jag klä av mig i underkläderna och sätta på mig en mysig morgonrock.
Sen fick jag gå in i behandlingsrummet och ta av mig alla underkläder för att istället sätta på mig underliga engångstrosor i papper. A first for me kan jag säga.
Sen blev jag peelad och insmord med en kräm som kändes ungefär som att bli insmord med tigerbalsam. Inte en helt angenäm upplevelse med andra ord…
Efter att ha duschat bort peeling och utrensarkrämen så blev jag insmord med fuktighetskräm och det var härligt.
Så tack!
Det var en suverän 35-årspresent!


Nästa gång tänker jag välja fuktinpackningen, då får man ligga under en värmefilt och mysa…