tisdag, juli 10, 2007

Tack Gordon!








Det regnar mest men min semester räddas av Gordon Ramsey. Jag älskar "Elake kocken". Tänk vad många okunniga som öppnar restaurang i England.

Annars. Monica, hon med magen i Göteborg har fått en flicka; Gabriella. Jag och Måns åkte på spontanutflykt med Anton och Anna i lördags, till Taxinge slott och åt krämbulle, kokostopp med choklad, hallonmoussetårta och nötrulle. Å fy fan vad gott det var. Nu har jag rensat och sorterat hela klädgarderoben, alla skåp i köket, dvd-hyllan och alla klädbyråer. Vet inte om jag kan sortera mer.

Onsdag: "Transformers" på bio. Självklart spelar vi in "Project Runway".
Torsdag: Barkarby Outlet i hyrbil.
Fredag: Visby. Äntligen semester på riktigt!

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Jaaa, I love elake kocken!

Låter som om Taxinge var rätt ställe att åka för en gravidmage som din ;)

Hoppas även få se alla avsnitt av projekt runway som jag missat genom att vara på semester i Smedjebacken.
Vi stannar för övrigt några dagar till, tiden har gått så fort här och vi har haft riktigt trevligt. Hillevi älskar att leka med kusin Felix, snart 4 år.
Men trots att de har det stora, stora huset med fina uteplatsen och gigantiska grillen så har vi inte blivit bjudna till min bror på middag. Istället träffas vi i lilla, lilla radhuset med lilla elgrillen hos mamma och pappa. Jaja. Allt är sig likt.

12 juli, 2007 11:53  

Skicka en kommentar

<< Home