torsdag, maj 31, 2007

Mycket viktigt inlägg

Min nya passion är nagellack. Senaste kärlekarna är EBBA från Make Up Store (sött och ganska stark rosa) och nyans nummer 109 från Face i en metallicaktig tomatorange som är sommarens måste. Här är annars några trogna varianter som jag starkt rekommenderar:


OPI kostar något över 100 kronor men det är värt det. Här är Brisbane Bronze som är riktigt djupt skimrande brunt, nästan som koppar. Lätt att måla, torkar bra och färgen sitter bra länge.












Jag har säkert 5 olika färger från L'Oreal Resist & Shine. Torkar direkt och är den absolut mest lättanvända jag har testat.









Åh vad jag älskar mitt Vernis från Chanel i nyansen Ballerina. När jag är trött på färg men jag ändå vill se fräsch ut är detta perfekt. Måste köpa fler nyanser!









L'Oreals Jet-Set Diamant är också riktigt bra. Just nu har jag en skarp rosa med lite shine i nyansen 110.