torsdag, december 06, 2007

Förtydligande

Jag är ledsen. Jag trodde att alla visste det nu. Men så klart finns det läsare av bloggen som inte träffat mig den senaste månaden.

Jag har sagt upp mig. Den 29 januari flyttar jag till London för gott. Jag och M ska till slut flytta ihop. Vi har ännu inget ställe att bo, utan ska bo hos hans jetsettande pappa som ändå aldrig är hemma tills vi hittat något att köpa söder om Hampstead heath.

Jag ska jobba på en webbyrå som projektledare och bygga sajt för Volkswagen.

Kom och hälsa på vetja!

1 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Vad spännade Malin. Grattis! Ohoo, nu kan du och jag bli sådana där tokiga utlandssvenskar som bara tittat på svt.se, har Dalahästar hemma och svensk flagga på verandan. Eller föresten. Allt det där har jag ju redan ... =)

06 december, 2007 21:13  

Skicka en kommentar

<< Home