torsdag, december 20, 2007

Sjukt trött på sjukdom

Nu har vi varit sjuka sen förra helgen, igen. Nicke har feber och Hillevi har lite allt möjligt. I går satt jag i tre timmar med henne på barnakuten bara för att få reda på att hon inte har bakterier i luftvägarna (hurra!), men att hon kanske har öroninflammation på gång (suck!).
Jag är så fantastiskt trött på att vara hemma och vårda sjuka. Hade det passar mig hade jag blivit sjuksköterska…
Nå, så här söt är Hillevi, fast hon har feber (därav den avklädda lussestassen), när hon sjunger Lucia-sången.

Förhoppnigsvis är vi friska till jul och mellandagarna så vi kan vara lite mer sociala då.

2 Comments:

Blogger Måns said...

Hoppas, hoppas att ni kryar på er snart för vi längtar efter er.
Maja frågar efter Hillevi hela tiden!
:-)

20 december, 2007 16:25  
Blogger Sofia said...

Och vi längtar efter er!
Maja har ju blivit stora damen, det har jag sett på dina bilder.

20 december, 2007 18:38  

Skicka en kommentar

<< Home