onsdag, maj 07, 2008

Jag har syndat

Tre såna här bor hemma hos oss nu. Och Sanna har köpt en också!


Okej. Jag erkänner. Shoppingförbudet has been violated. Förutom piffing till lägenheten (Primofåtöljerna från Swedese, sängkläder och kuddar mm) har jag fyndat en vintage Pradaväska i svart skinn som är fullkomligt bedårande - pour moi -, nätshoppat en ny röd trendig skötväska av det new yorkska varumärket Skip Hop samt en stor svart plånbok i krokopräglat skinn från Åhléns varumärke Wera, till mig också. Och det var kul! Men nu känner jag att jag fått ur mig det. Så nu kommer jag att ta det lugnt över sommaren. Bara grejer till lägenheten :)

Annars: Maja har varit dunderförkyld och hälsat på doktorn, nu är hon bättre men hon har smittat både Måns och mig. Vi har fått besked om nycklar, bokat flyttbil, städning och allt sånt inför flytten så det börjar kännas verkligt. Nu jagar jag bara bra flyttlådor med hemleverans!