söndag, augusti 31, 2008

Tyskan och lite annat

Ärendet är polisiärt uppklarat har jag förstått. Det betyder att polisen är säkra på att de har rätt mördare. Då dristar jag mig till att uttrycka min största avsky mot tyskan. Men hon kan ju inte vara frisk. Man mördar inte barn. Hoppas hon inte frias i högre instans. Det enda positiva i det här är att mamma Emma är ung. Hon kanske kan få fler barn.

Suck. Från en tung grej till en annan. Jobbet. Tillbaka i morgon. Inte peppad. Alldeles för mycket strul för att jag ska vara glad.

Men glad blir man ju av sin dotter. Hon fortsätter att tacka för allt man ger henne. Hon har numera 6 tänder, går själv med sin gåvagn och lägger huvudet på sned och blir lite blyg. Maken är också bra. Han har tagit körkort! Så håll er hemma om ni vill känna er säkra. :)

Facebook har nu levererat det jag hoppades att den skulle; kontakt med vänner från förr. Jag har bland andra hittat min första pojkvän som jag hade när jag gick på lågstadiet i Alexandria, Egypten. Han bor numera i Dubai, är gift och har 3 barn. Och i helgen hittade jag min gamle vän Antoine i Paris som jag inte haft kontakt med sedan 1990. Han är också gift och har tre barn.

I morgon håller jag tummarna för att Gustav inte ska drabba allt för måga människor. Att Måns och Maja ska ha kul på sin första dag utan mig. Och att jag inte får anledning att bli förbannad på jobbet.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller tummarna att du får en bra dag på jobbet. KRAM!!!

02 september, 2008 14:34  

Skicka en kommentar

<< Home