torsdag, juli 10, 2008

Fashion update

Det var typ flera månader sen jag var inne på style.com för att spana lite. Och då insåg jag att jag inte ens har spanat in resort 09-kollektionerna. Alltså mellankollektionerna från de stora modehusen. Hittade den här fina klänningen från Gucci som jag gärna bär till någon trevlig fest nästa sommar (kanske någon som ska gifta sig? :)

Foto: Style.com


I dag har min älskade man klarat av teoriprovet så snart är det körkort på gång. Och i natt har min älskade dotter sovit i egen säng (ca 30 minuters protester inledningsvis men sen gick det bra) och vi fortsätter med den sk 5-minutersmetoden under 4 nätter till.

Kom på att det snart är dags att börja jobba igen och drabbades nästan av en kräkning. Hm... kanske måste förbereda mig lite mentalt. "Jag kan jobba, jag är inte rädd. Jag kan jobba, jag är inte rädd."

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, hälsa M och gratulera! Själv susar jag redan runt med ena armbågen ut genom den nervevade rutan och svär åt andra förare. Haha!

11 juli, 2008 13:03  
Blogger Hannah said...

Åhå. Du har fått så kallad kromaxel. Har du tärningar i framrutan också, eller? Hehehe ;D

11 juli, 2008 15:37  
Anonymous Anonym said...

Hehe. Inte än. Men funderar på rattmuff. Hur var det nu? Rimfrost: rattmuff på, källossning: rattmuff av.

14 juli, 2008 03:04  

Skicka en kommentar

<< Home