söndag, september 11, 2005

3 bilder


Först. Finfina kräftor på Sannas kräftskiva förra helgen. Mums! Och Sofias hemmagjorda snaps är the shit.

Sen. I fredags fyllde jag alltså 27. Och smörgåstårtan såg ut så här:

Och på lördag förmiddag spontantågade jag till Dalsland för att gå på kräftskiva/grisfest. (Jag hade med mig sojakorvar, så ni behöver inte vara oroliga.) Det var supernajs. Tälja egen grillpinne, sjunga Håkan Hellströmsånger vid lägerelden, dricka bag in box - très Scoutläger. Nu ska jag köpa ett torp i Dalsland. De kostar inget. Och på vägen hem stannade vi så klart och åt kebabsås som den serveras i 2-stadsområdet.

2 Comments:

Blogger malin said...

Vad fint det såg ut hemma hos Sanna!

Nu blir jag allt lite avundsjuk. Jag vill också ha kräftor.

13 september, 2005 10:06  
Blogger Andrea said...

kul med spontana tågresor. fast sjunga Håkan Hellström vid lägerelden låter ungefär som min värsta mardröm... tur att det var du och inte jag som åkte!

13 september, 2005 11:04  

Skicka en kommentar

<< Home