lördag, september 10, 2005

Lördagstankar

• Träffade Malin W idag. Insåg att jag inte alls är säker på det här med barn.

• Jag behöver ett jobb i London. Snart. Men inte för snart. Har för mycket att göra här. Och för mycket jag fortfarande vill göra på tidningen. Men jag vill ju vara med Marc också.

• Jag har plötsligt, på nåt konstigt sätt blivit en pedantisk person (Ja, pappa. Det är sant).

• Köpte en tröja som såg fin ut i affären, men kass när jag kom hem. Och jag fattade det redan när jag gick därifrån. Och nu måste jag åka tillbaka in till stan nån dag i veckan och lämna tillbaka den. Fan också.

• Vill ha: röda skor från Etnies. Kilklackar från Office. Jag har på nåt sätt utvecklat en skofetischm. Och jag vet inte hur.

• Funderar på om jag kan göra vår blogg till veckans blogg. Vore det omoraliskt? Förmodligen. Är jag omoralisk? Förmodligen.

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Du är underbar. Malin. Skor är bra. London är bra. Vi kommer och hälsar på.

11 september, 2005 21:48  

Skicka en kommentar

<< Home