lördag, september 10, 2005

Äntligen en rapport från Mallorca!


Chartervecka. 2300 kronor per person, ospec. Santa Ponça, cirka 20 minuter med buss från Palma. Mycket trevligt, fin strand, blandat folk, egen lägenhet, helt enkelt nice. Åt kött nästan varje kväll trots ambitionen att "nu ska vi äta mycket fisk och skaldjur!". Men grönpepparsås är ju så gott... Stranden var bra, älskar att hyra solstolar och parasoll, hur skulle man annars orka en hel dag i solen?

Här är utsikten från vårt hotellrum.

4 Comments:

Blogger malin said...

Fisk, mmm. Skaldjur, mmmmm.

Själv åt jag lax med stekta kantareller idag. Från thailändskoran på Bondens marknad.

10 september, 2005 23:03  
Blogger Andrea said...

Argh, jag blir galen! Nu är min bild ändå inte med i bloggen! laddade ner den hemma igår kväll, och allt "funkade" - men inte då. jag ger fan i mig upp....

11 september, 2005 18:55  
Blogger Hannah said...

Fin bild. Skål för att du lyckades få med den. :)

12 september, 2005 16:57  
Blogger Andrea said...

det var inte jag som lyckades. det var Malin, jag mailade bilden till henne.... kanske inte funkar med modem att få in bilder...

13 september, 2005 09:19  

Skicka en kommentar

<< Home