onsdag, oktober 12, 2005

Lars


4:e mästerskapet för Lars Lagerbäck. Jag gillar honom. Han borde dock byta bågar.

I måndags tog jag och Måns Roslagsbanan (min första gång) till Täby centrum. Stort luftigt och ett GIGANTISKT Zara. Helt för oss själva. Mmm. Sen intog vi en trevlig middag på Nybroe - dansk smörrebrödshak i Östermalmshallen. Rågbröd med stekt inlagd strömming. Mums. Vi struntade däremot i Gammeldansken som våra bordsgrannar gärna drog i sig.

Min underbara pojkvän håller i detta nu på att fylla sin Ipod mini med musik som jag kan ha på väg till och i New York. White stripes nya knäcker tydligen. Liksom Death Cab for Cutie. Jag rekommenderar deras nya "Plans". Nu längtar jag bara efter en genomlyssning av Cardigans nya. Läs mer om Nina i blaskan i morgon. (Nej. Jag pussas inte med henne.)

I morgon ska jag gå till banken och se till att en stor summa pengar från mitt sparkonto förs över till mitt VISA kort.
Aka:
I'm having the shoppingspree of my life.
Utropstecken.

1 Comments:

Blogger malin said...

Jag är så avundsjuk. Ha det så jätteroligt.
Kram

13 oktober, 2005 16:30  

Skicka en kommentar

<< Home