torsdag, januari 26, 2006

Min dröm – ett sladdlöst samhälle

Jag för ett ständigt krig mot sladdarna i min lägenhet. Och nu, med de tekniska framsteg som gjorts de senaste åren går det att bli av med nästan alla sladdar. Utom elsladdar. Och alla jävla laddare man måste ha till sina sladdlösa prylar.

Då kommer företaget Splashpower med sin produkt. En platta som man kan lägga sina uppladdningsbara prylar på och de laddas utan att man behöver koppla in nån sladd. Genialt!
Själva plattan måste ha en sladd, men då kunde man byta ut x antal sladdar mot den enda. Och man vet alltid var man lagt sin mobil.
Jag blir alldeles till mig.

3 Comments:

Blogger Hannah said...

Hahaha. Jag skulle vilja se när du har handlat den däringa plattan. Hoppar upp och ned och klappar händerna? :)

30 januari, 2006 22:46  
Blogger malin said...

Vad tror du?

Självklart! Ytterligare ett slag i kriget mot sladdarna vunnet.

31 januari, 2006 12:38  
Anonymous Anonym said...

Otroligt!
Jag skrev precis idag om mina sladdlösa idéer ;)

http://word.sakala.se/

08 februari, 2006 23:33  

Skicka en kommentar

<< Home