onsdag, februari 08, 2006

Helgens nöjen

Med anledning av våra mailkonferenser rörande helgens nöjen:
I helgen får vi besök av vår vän Tor från Malmö. Jag tänkte ta med honom när Gringo har fest på fredag, under helgen ska vi troligen njuta av brunch någonstans och i övrigt behöver jag handla födelsedagspresenter till Måns.

Men jag är öppen för en promenad eller fika på söndag.

I övrigt i mitt liv just nu:
Jobba, jobba, jobba.

Men det var väldigt trevligt att intervjua min musikaliska idol just nu; Ben Gibbard i Death Cab For Cutie i måndags. Och se dem live på Berns på kvällen. Fast Berns är en värdelös konsertlokal. Och sen är det jobbigt att vara chef OCH reporter samtidigt.

Nästa vecka väntas Hope och Whyreds visningar med min vän David - since ingen av er ville joina, men jag ligger hopplöst efter vad gäller bio.

Någon som kan tänka sig någon av följande under nästa vecka?
Brokeback Mountain
Stolthet och Fördom
Munchen

2 Comments:

Blogger Sofia said...

Jag är med på Brokeback mountain och Stolthet och fördom!
Har inget inbokat mer än onsdag.

09 februari, 2006 17:22  
Blogger Sofia said...

Ikväll, fredag, tänker Malin och jag äta soppa med Sanna och titta på OS-invigningen… ifall Gringo-festen visar sig vara tråkig och Tor trött… Kram!

10 februari, 2006 11:26  

Skicka en kommentar

<< Home