torsdag, februari 02, 2006

Princess of Persia

Igår klararde jag äntligen av bossfajten med tvillingbröderna Yxa och Svärd i Prince of Persia. Äntligen!

Jag fastnade där för över två veckor sen och tröttnade nästan. Men när jag i måndags kom hem från England bestämde jag mig för att jag måste komma förbi det. Och efter att ha haft playstationet på ett helt dygn (man kan inte spara var som helst och jag gjorde ett perfekt, ja ett perfekt chariot-race innan) så gick det.

Nu har jag ont i tummen.

2 Comments:

Blogger Hannah said...

Jag fattar inte sånt där men jag är stolt över dig i alla fall. Du är duktig Malin.

02 februari, 2006 20:45  
Blogger Hannah said...

Hahaha! Nu har jag kommenterat alla inlägg som är ute på vår blogg. Det ser fett ut.

02 februari, 2006 20:46  

Skicka en kommentar

<< Home